کیونپ برای موزیسین

کیونپ برای موزیسین

با استفاده از Qphoto عکس بگیرید، آلبوم های خود را ایجاد کرده و تصاویرتان را به اشتراک بگذارید و همه چیز را بدون نگرانی ذخیره کنید.. NAS QNAP برایتان فضای ذخیره سازی ترابایتی ای را فراهم نموده که تنها با یک کلیک در دسترس است.

کیونپ برای موزیسین

هر کجا که هستید حتی اگر دور از منزل باشید می توانید از فایل های چند رسانه ای دلخواهتان در دستگاه تلفن همراه و یا لپ تاپ لذت ببرید. . QNAP NAS ابر خصوصی شماست که می توانید فیلم ها، فایل ها، عکس ها و ویدئوهایتان را در ان ذخیره کرده و تنها با چند کلیک ساده، هر کجا که باشید به انها دسترسی پیدا کنید.

فیلمایتان را در تلویزیون HD خود تماشا کنید

با استفاده از QNAP NAS ، چندین روش برای لذت بردن از فیلم ها و ویدیوهای مورد علاقه تان در تلویزیون HD وجود دارد. شما می توانید به طور مستقیم با HDMI *، کانکت شده و جریان را از طریق DLNA / PLEX، منتقل کنید یا حتی از پخش کننده های چندرسانه ای مانند Chromecast، Apple TV (Gen 4th)، Roku  یا Amazon Fire TV استفاده کنید.. QNAP NAS راه حل نهایی برای برخورداری از بهترین تجربه چند رسانه ای است.

qmusic زیبایی و لذت شنیدن موزیک در کیونپ با

ایستگاه HD و پشتیبانی DLNA

QNAP NAS  تجربه ی رفتن به سالن تئاتر را به اتاق نشیمن شما خواهد اورد.. NAS خود را به وسیله HDMI به HDTV وصل کنید و پس از ان ایستگاه HD را نصب نمایید، پس از انجام این کار می توانید فورا فیلم های خود را تماشا کنید، موسیقی مورد علاقه خود را پخش کرده و با استفاده از ریموت کنترل QNAP  یا دستگاه تلفن همراه و به کارگیری برنامه QRemote ، مرورگرتان را باز کنید. علاوه بر این  QNAP  دارای یک مرکز چندرسانه ای کامل با پشتیبانی DLNA است. لذا شما می توانید دستگاه های سازگار با DLNA خود را برای لذت بردن از فیلم های با کیفیت بالا در Turbo NAS ذخیره نمایید.

مدیا سرور Plex

برای پخش فیلم ها و رسانه هایتان، می توانید QNAP NAS خود را به عنوان یک مدیا سرور Plex مورد استفاده قرار دهید. نرم افزار مدیا سرور Plex   کتابخانه چندرسانه ای شما را سازماندهی نموده و بهترین تجربه مرور و تماشای فیلم را در تلویزیون HD برایتان به ارمغان خواهد اورد.

پخش از طرایق انواع مدیا پلیرها

QNAP NAS  از انواع مدیا پلیرهایی نظیر Amazon Fire TV، Roku و Apple TV (نسل 4) پشتیبانی می کند و لذا شما میتوانید تلویزیون HDTV خود را به یک SmartTV تبدیل کنید. این مدیاپلیرها سبب می شوند تا به راحتی از طریق NAS  به انواع فایلهای چند رسانه ایتان دسترسی داشته باشید. علاوه بر این. QNAP دارای مدیاپلیر خاص خود است که   QMedia نام دارد و شما می توانید از طریق Roku یا Apple TV از ان استفاده نموده و لذت ببرید.  با استفاده از  QNAP NAS از فیلم و موسیقی های مورد علاقه ای که در NAS  ذخیره نموده اید لذت ببرید.

سرور موسیقی کاملا مدرن و متمایز

این سرور که برای دوستداران موسیقی طراحی شده، فایل موسیقی ذخیره شده در NAS QNAP را شناسایی کرده و آن را به کتابخانه دیجیتال  Roon متصل می نماید. مرور و پخش بی نظیر موسیقی را با رابط کاربری قابل جستجو و surfable  Roon تجربه کرده و با استفاده از این برنامه در تمام دستگاه های دیجیتال خود تجربه چند رسانه ای منحصربفردی داشته باشید.. سرور Roon کاملا توسط  TVS-873e پشتیبانی می شود، و لذا توان عملیاتی، پتانسیل نگاهداری از فایل ها و ذخیره سازی  SSD را به منظور بهینه سازی جریان موسیقی، و داشتن بهترین تجربه گوش دادن به موسیقی ارتقا می دهد. با برنامه های موبایل QNAP، در هر کجای دنیا که باشید می توانید از رسانه های صوتی و تصویری خود لذت ببرید

Qmusic

آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید، پلی لیست مورد علاقهتان را بسازید و کل کتابخانه موسیقی خود را با برنامه Qmusic متحول نمایید. فقط با لمس یک دکمه می توانید موسیقی مورد علاقه خود را جستجو، مرور و پخش کنید.

Qvideo

با Qvideo، فیلم های خود را تماشا کنید، انها را به اشتراک بگذارید و به لطف QNAP NAS مجموعه ویدئوهای خود را در هر کجا که هستید، بدون وجود هیچگونه محدودیتی برای ذخیره سازی ، اپدیت نمایید.

Qphoto

با استفاده از Qphoto  عکس بگیرید، آلبوم های خود را ایجاد کرده و تصاویرتان را به اشتراک بگذارید و همه چیز را بدون نگرانی ذخیره کنید.. NAS QNAP  برایتان فضای ذخیره سازی ترابایتی ای را فراهم نموده که تنها با یک کلیک در دسترس است.

پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto

با توجه به توضیحاتی که گفته شد هم اکنون به خوبی می دانیم که NAS QNAP یک فضای عالی برای ذخیره موزیکهای مورد علاقهتان است. با استفاده از برنامه Qmusic QNAP هر کجا که بروید میتوانید موسیقیهای مورد علاقهتان را با خود ببرید. در حال حاضر با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در تمام دستگاه های دیجیتالتان پلی کرده، پلی لیستهای مخصوص خودتان را درست کنید و با استفاده از Qmusic در هر جایی حتی ماشینتان به مجموعه موسیقیهایتان دسترسی داشته باشید. فقط با لمس یک دکمه می توانید موسیقی مورد علاقه خود را جستجو، مرور و پخش کنید.

پخش فیلم ها و موسیقی از لپ تاپ

پخش ویدئو و فایل های چند رسانه ای از لپ تاپتان تا کنون هرگز به این اسانی نبوده است. اما به لطف ایستگاه موسیقی QNAP، ایستگاه ویدئو و ایستگاه عکس موجود در برنامه QNAP، همیشه کتابخانه دیجیتال گسترده ای در دسترستان قرار دارد که تنها با یک کلیک می توانید به ان دست یابید.
فایلهای شما همیشه در دسترسان قرار دارند

Cinema28 ،QNAP NAS  شما را به یک سیستم چند رسانه ای و چند بخشی قدرتمند تبدیل می کند. به راحتی تمام فایل های چند رسانه ای خود را فقط به وسیله یک رابط کاربری مدیریت کنید. با استفاده از  Cinema28، عکس ها، فیلم ها و ویدئوهای خود را به  Chromecast و یا Apple TV منتقل نموده .و، موسیقی مورد علاقه خود را با استفاده از اسپیکرهایی که به طور مستقیم به پورتهای  NAS AUX و USB  و یا هر دستگاه بلوتوث دیگری متصل شده اند پخش کنید. . Cinema28 به طور کامل با موتور جستجوی Qsirch QNAP  سازگار است و لذا این سازگاری، امکان دسترسی سریع به تمام فایل های چند رسانه ای مورد علاقه تان را امکانپذیر میکند. هرگز لازم نیست خود را محدود کنید زیرا در هر زمان و هر مکانی می توانید از فایلهای مورد علاقهتان لذت ببرید.