پشتیبانی کیونپ

پشتیبانی فنی کیونپ

پشتیبانی فنی کیونپ بسیاری از شما وقتی تصمیم به خرید یک کالا خصوصاً کالاهای الکترونیکی نظیر ذخیره ساز تحت شبکه NAS می کنید اولین چالشی که در ذهن شما رخ میدهد بحث گارانتی و مهمتر از آن پشتیبانی فنی این کالاها است .

اما خوشبختانه این چالش در خصوص محصولات ذخیره ساز شبکه کیونپ وجود ندارد چرا که مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران که تخصصی ترین مرکز پشتیبانی شبکه در ایران است پشتیبانی فنی QNAP  را نیز انجام می دهد و کارشناسان مرکز پشتیبانی انفورماتیک که همگی دارای مدارک فنی معتبر در دوره های آموزش QNAP هستند در امر خدمت رسانی به مشتریان عزیز فعالیت می نمایند .

نمایندگی فروش کیونپ علاوه بر مشاوره های فنی قبل از خرید کیونپ که برای انتخاب بهترین NAS شبکه ارائه می گردد ، بعد از خرید ذخیره ساز QNAP نیز در همه مراحل نصب و راه اندازی کیونپ ، راه اندازی سیستم های بکاپ کیونپ و سایر امور در کنار شما خواهند بود .

علاوه بر خدمات پشتیبانی QNAP  شرکت کیونپ دارای Forum  بسیار خوبی بوده که کاربران می توانند سوالات خود را در بانک دانش QNAP جستجو کرده و یا از پرسش و پاسخ دیگر کاربران و مشتریان کیونپ استفاده کنند .

خدمات پشتیبانی فنی کیونپ نیز بصورت تلفنی و یا ایمیل به شما ارائه میگردد . شما میتوانید ضمن تماس با مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران به بخش پشتیبانی فنی  ذخیره ساز تحت شبکه ، متصل شده و موارد و سوالات خود را مطرح نمائید . همچنین در صورتی که جهت راه اندازی ذخیره ساز شبکه نیاز به حضور کارشناسان فنی QNAP در محل خود دارد نیز می توانید درخواست خود را با کارشناسان پشتیبانی کیونپ مطرح نمائید .

پشتیبانی کیونپ مهم ترین دلیل اعتماد 


همیشه برای جلوگیری از اتلاف وقت روش های جالبی وجود دارد؛ چرا که زمان را به هیچ وجه نمی‌توان خرید اما شما با استفاده از تجهیزات و سیستم‌های اصولی این اختیار را دارد که به بهترین شکل ممکن از ابزار مورد نظر خود استفاده کنید و بهینه ترین استفاده را از زمان خود داشته باشید. بسیاری از افراد در حرفه و شغل عکاسی ممکن است با نرم افزارهای خاص ذخیره‌سازی آشنا باشند؛ چراکه در هر صورت اطلاعات خاصی در عکاسی مد نظر است که شما باید این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن و با خروجی منحصر به فرد و عالی برای ذخیره سازی انتخاب کنید. راه‌های زیادی وجود دارد که شما دسته‌بندی قابل قبولی را برای دیسک‌های سخت افزاری خود در مجموعه‌های متفاوتی در نظر بگیرید. اما در این بین شما باید همیشه فایل‌های خود را در یک نرم افزار خاص ذخیره کنید که نرم افزار این قدرت را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برآورده کند؛ چرا که عموما بیشتری کسب و کارها بر پایه دیجیتال بنا شده‌اند و شما باید از روش‌های متفاوت ذخیره‌سازی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بدین ترتیب که پشتیبانی همیشه مهمترین مسأله برای استفاده از روش‌های گوناگون ذخیره سازی اطلاعات به حساب می‌آید.
 
ابزار های ذخیره سازی کیونپ

پتانسیل‌ های یک نرم افزار ذخیره اطلاعات در کیونپ با توجه به پشتیبانی کیونپ را جدی بگیرید

در هنگام ذخیره سازی انواع اطلاعات با این موضوع روبرو شوید که شما با محدودیت فضا روبرو هستید و این محدودیت صددرصد می‌تواند یک معضل و مشکل بزرگ به حساب آید و به همین خاطر شما باید از روشی استفاده کنید و محلی را برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود در نظر بگیرید که بتواند فضای قابل قبولی را برای ذخیره‌سازی به شما ارائه دهد. تا به لحاظ ایمنی و سرعت کار بتوان یک فرایند فوری غیره منتظر را تجربه کنید. با توجه به پشتیبانی یک نرم افزار برای ذخیره اطلاعات باید توجه داشته باشید، که سرعت داده و امنیت آن مهمترین چیزی که در نرم افزار باید مورد هدف قرار گیرد و در بسیاری از شرایط شما پتانسیل های زیادی را برای سرعت عمل انتقال فایل در نظر می‌گیرید؛ چرا که پتانسیل به راحتی این اختیار را دارد که بهترین ذخیره‌سازی را با استفاده از حفاظت عالی از انواع داده ها در اختیار شما قرار دهد و خصوصا برای عکاسان سرعت انتقال داده و یا ذخیره سازی اصولی و ایمن مهم‌ترین چیزی است که باید به آن توجه کنند.

در سایت کیونپ، بخشی به نام واحد پشتیبانی کیونپ وجود دارد که مخصوص راهنمایی کاربران برای نحوه کار با تجهیزات کیونپ است. در این بخش، برخی سوالات متداول کاربران درباره نحوه کار با محصولات شرکت آورده شده و با دادن پاسخ‌های لازم، گام موثری در جهت رفع مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کاربران برداشته شده است. سوالات در چند دسته طبقه ‎بندی شده‌اند و با مراجعه به بخش مورد نظر، غالبا می‌توان به جواب پرسش خود رسید. در این مقاله سعی شده به مهم‌ ترین نکات هر کدام از بخش‌ها پرداخته شده و نمایی کلی از این قسمت سایت کیونپ ارائه گردد. با ما همراه باشید. 
 

واحد پشتیبانی کیونپ چه خدماتی ارائه می‌دهد؟
وقتی وارد صفحه واحد پشتیبانی کیونپ بشوید ابتدا با خوش‌آمدگویی شرکت مواجه خواهید شد و این پرسش از شما پرسیده می‌شود که چه کمکی می‌توانیم به شما بکنیم؟ در ادامه راهنمایی‌هایی درباره راه‌اندازی بخش‌های مختلف دستگاه‌ها و کار با تجهیزات کیونپ ارائه می‌شود که با کلیک بر روی هر عنوان، می‌توان به توضیحات تکمیلی آن دست یافت. 
 
جواب سوال‌هایم کجای سایت کیونپ است؟

• چطور مجوز تکراری "CAYIN MediaSign Player-Basic version" را از حساب QID من حذف می‌کند؟
• می‌توانم از هایپر دیتا محافظت کنم حتی اگر در گرفتن عکس فوری نتواند پشتیبان تهیه کند؟
• کاربران آنلاین NFS در داشبورد نمایش داده نمی‌شوند. چه باید کرد؟
• چرا برنامه‌ها و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه QNAP نیاز به تأیید مکان فعلی من دارند؟
• در صورت رمزگذاری پرونده‌های من توسط 7z ، باید چه کار کنم؟
• بهترین روش برای افزایش امنیت NAS چیست؟
• چرا برای اتصال به NAS باید به حساب ابری کیونپ خودم(QID)  وارد شوم؟
• رمزعبور NAS خود را فراموش کردم. چطور می‌توانم رمز عبور را تنظیم کنم؟
• نام کاربری و رمز ورود مدیر پیش‌فرض در QTS چیست؟
• اگر HBS Job Fail with Error "جفت پوشه نامعتبر است یا غیرقابل دسترسی است" هنگام همگام‌سازی با دستگاه‌های خارجی چه باید کرد؟
• دوربین من در لیست سازگاری نیست، آیا می‌توانید آن را اضافه کنید؟
• "Sharedfolder آماده نیست" پس از دسترسی به کنترل پنل QTS ظاهر می‌شود.
• در صورت مشاهده پیام خطای دیسک در QNAP NAS، چه کاری باید انجام دهم؟
• چگونه VTx و AMD SVM اینتل را فعال کنیم؟
• داده‌ها رمزگذاری شده و پرونده متنی "README" باقی مانده است.
• اگر تلاش‌های غیرمجاز دائمی برای دسترسی به NAS با استفاده از کاربر "مدیر" وجود داشته باشد، چه باید کرد؟
• Time Machine نتوانست نسخه پشتیبان را تکمیل کند - دیسک در حال استفاده است.
• چرا پس از نصب Windows 10 Fall Creators Update (نسخه 1709) نمی‌توانم NAS خود را در Windows File Explorer پیدا کنم؟
• چرا نمی‌توانم پرونده‌های CR3 را در QuMagie ببینم؟ Photo Station و QuMagie از انواع فایل‌های تصویری پشتیبانی می‌کنند؟
• NAS مرتباً خطای "قادر به اخذ آخرین اطلاعات به‌روزرسانی آنلاین به صورت آنلاین نیست" را مرتباً دریافت می‌کند و لیست برنامه‌ها در مرکز برنامه بارگیری نمی‌شود، اما NAS در اتصال به اینترنت مشکلی ندارد.
• چرا نمی‌توانم اوبونتو را هنگام اجرای آن در ایستگاه لینوکس اوبونتو ارتقا دهم؟
• آیا می‌توانم آدرس ایمیل را برای  آیدی حساب ابری کیونپ خودم تغییر دهم؟
• شناسه سریع پاک کننده بدافزار MR2102

 
چطور در کار با تجهیزات کیونپ مستقل شوم؟

•    رمز ورود پیش‌فرض مدیر NAS برای سیستم‌عامل QES چیست؟
•    مقادیر SMART و در اینجا به معنای diskinfo HDD است.
•    پوشه مشترک پاک شد، اما فضا در دسترس نیست.
•     QuFirewall - تعداد بسته‌هایی که دسترسی ندارند به حداکثر xxx رسیده است.
•    CVE-2021-3156 - سرریز بافر بر اساس Heap-based در سودو (بارون سامدیت)
•    تفاوت بین Static Volume ، Thin Volume و Thick Volume چیست؟
•    نحوه نصب دستی برنامه‌های QNAP (پرونده های .qpkg)؟
•    چرا Backup Station از بین رفته است؟
•    نحوه فعال‌سازی و راه‌اندازی دسترسی میزبان برای اتصال NFS؟
•    من قادر به ورود به QTS نیستم و تنظیم مجدد رمز عبور کار نمی‌کند. چه کار می‌توانم بکنم؟
•    NAS من روشن نمی‌شود. چطور می‌توانم درستش کنم؟
•    چطور می‌توان پوشه‌های مشترک پیش‌فرض موجود در NAS خود را حذف کرد؟
•    پس از نصب QuFirewall قادر به دسترسی به NAS نیستم!
•    درباره QSnatch
•    نحوه نصب وردپرس بر روی QTS 4.4
•    من QNAP NAS جدیدی خریداری کردم. چگونه می‌توانم داده خود را از داده قدیمی به آن منتقل کنم؟
•    آیا می‌توان در صورت خرابی NAS، داده‌ها را از یک درایو USB خارجی (سیستم فایل NTFS، به عنوان پشتیبان) با رمزگذاری بیت AES 256 پس گرفت؟ چطور؟
•    اگر محصول مجوز اشتباهی را خریداری کرده باشم، چگونه می‌توانم بازپرداخت کنم؟
•    چگونه می‌توان برنامه‌های App Center را به حجم دیگری از NAS منتقل کرد؟
•    رمز ورود پیش‌فرض مدیر پس از QTS 4.4.2 به اولین آدرس مک تغییر می‌کند؟
•    اگر TS-x31P / x31 هنگام به‌روزرسانی میان‌افزار با خطای FW004 مواجه شود، چه باید کرد؟
•    چگونه از ویژگی Wake-On-LAN توسط Qfinder Pro استفاده کنیم؟

 

اولین قدم برای پشتیبانی QNAP

اگر شما خرید کیونپ را انجام داده اید و یا در حال استفاده از انواع ذخیره ساز تحت شبکه QNAP هستید و سوالات یا مشکلاتی  دارید قدم اول برای رفع مشکل مراجعه به فروم پرسش و پاسخ کیونپ بوده و بدنبال راهکار و جواب مناسب برای سوال خود بگردید . 

قدم دوم پشتیبانی کیونپ 

اگر نیاز به نرم افزار یا ابزار خاصی برای استفاده از امکانات مختلف ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ دارید باز وب سایت کیونپ منبع بسیار کاملی را برای شما فراهم نموده تا با استفاده از آن بتوانید به انواع نرم افزار ها ، ابزارهای کیونپ و منابع آموزشی کیونپ شامل متن های آموزشی و یا ویدئو های آموزشی دسترسی پیدا کنید .

قدم سوم تماس با واحد پشتیبانی فنی کیونپ qnap support technical

در صورتی که از هیچکدام از روشهای فوق به نتیجه مورد دلخواه خود نرسیدید نگران نباشید ، شما می توانید با مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران ،  تماس گرفته و سوالات خود را مستقیماً با کارشناسان فنی پشتیبانی کیونپ مطرح نمائید .

جمع‌بندی

واحد پشتیبانی کیونپ، بخشی در سایت کیونپ است که برای پاسخ‌ گویی به سوالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کاربران محصولات کیونپ که پرتکرار هستند، اختصاص یافته است. سایت کیونپ سعی می‌کند در این بخش، در قالب پرسش و پاسخ‌هایی کوتاه، فضایی برای پاسخ‌ گویی به سوالات کاربران و رفع مشکلات‌ شان فراهم سازد. این بخش، به صورت صفحات مجزا و متعدد طراحی شده و می‌توان با یافتن سوال مدنظر به جواب سریع آن رسید. جدیدترین سوالات و نیز سوالات عمومی‌تر، با ذکر واژه کلیدی در ابتدای هر سوال از دیگر سوالات مجزا شده‌اند و این مساله، دسترسی کاربران قدیمی به آخرین پرسش‌ها را سرعت می‌بخشد.