پشتیبانی-دستگاه-کیونپ

پشتیبانی کیونپ

پشتیبانی کیونپ qnap support

ذخیره ساز کیونپ، یک وسیله مناسب برای ذخیره سازی اطلاعات می باشد که با استفاده از آن می توان یک نسخه پشتیبان از اطلاعات و داده های مهم و ضروری را تهیه کرد. دستیابی سریع به داده های مورد نیاز، قیمت مناسب و مدیریت آسان اطلاعات از ویژگی های ذخیره ساز کیونپ به شمار می رود، پشتیبانی کیونپ با ارائه محصولات ذخیره سازی خود، امکان نگهداری، مدیریت و بازیابی اطلاعات را فراهم آورده است.

نمایندگی کیونپ با فروش محصولات ذخیره سازی خود، ابزار مناسبی را برای ذخیره سازی اطلاعات مهم فراهم می آورد و می توان اطلاعات مهم خود را در ذخیره ساز کیونپ محافظت کرده و در صورت از دست رفتن ناگهانی داده ها و اطلاعات مورد نیاز خود و یا ایجاد آسیب در برخی از فایل ها، به آسانی آن ها از طریق ذخیره ساز کیونپ مورد بازیابی و استفاده مجدد قرار داد.

بنابراین بهتر است از نمایندگی کیونپ، ذخیره ساز مناسبی را برای محافظت از اطلاعات و داده های مهم خود تهیه کنید و در نهایت با خرید کیونپ و پشتیبانی کیونپ از نمایندگی معتبر کیونپ فضای مناسبی را برای نگه داری و حمل داده ها و اطلاعات خود به ارمغان آورید.

هنگامی که شما تجهیزاتی مانند دستگاه کیونپ را خریداری می کنید، مورد مهم و اصلی که پس از خرید ممکن است ذهن شما را درگیر سازد این مورد می باشد که  این تجهیزات چگونه پشتیبانی می شود و در صورت بروز مشکل، شما باید با چه گروه تخصصی ای  در مورد پشتیبانی دستگاه کیونپ خود صحبت نمایید. نمایندگی های فروش محصولات کیونپ  برای رفع این نگرانی در مخاطب، اقدام به ارائه خدمات فنی در زمینه پشتیبانی دستگاه کیونپ نموده اند. این پشتیبانی توسط گروه با تجربه ای که  دوره های معتبر آموزشی را در زمینه پشتیبانی دستگاه کیونپ گذرانده اند، می شود.

استفاده از خدمات پشتیبانی دستگاه کیونپ مزایای بسیاری برای مخاطبان و کاربرانی که از این تجهیزات استفاده می کنند دارد.

1- استفاده از خدمات مشاوره فنی در زمینه استفاده از تجهیزات
2- استفاده از خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات
3- راه اندازی سیستم های پشتیبان گیری از داده ها برای کاربران سیستم
4- حضور کارشناس فنی در محل برای آموزش حضوری و راه اندازی تجهیزات

برای دریافت پشتیبانی مناسب از پشتیبانی دستگاه کیونپ تمام نیاز ها و مشکلات خود را مورد توجه قرار دهید. آن ها را به صورت دسته بندی شده و منظم تهیه کنید و سپس نسبت به رفع آن ها اقدام کنید. این که شما به عنوان کاربر بدانید نیاز به پشتیبانی در چه بخش هایی دارید دارای اهمیت می باشد. رفع مشکل بدون برنامه ریزی و عیب یابی صحیح نتیجه ای جز اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت.

چه نکاتی در پشتیبانی دستگاه کیونپ مورد توجه است؟

شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی دستگاه کیونپ روش های متفاوتی برای ارائه خدمات در اختیار کاربران خود قرار داده اند. کیونپ یک برنامه ریزی کلی برای خود در نظر می گیرد و در این برنامه ریزی تمامی بخش ها و مشکلات کاربران را مورد بررسی قرار می دهد. در نهایت برای  ارائه بهتر خدمات پشتیبانی دستگاه کیونپ مجموعه ای از راهکار ها را معین و مشخص می کند.

-    فراموشی رمز پیش فرض و سریال دستگاه

در این بخش مسائلی که مربوط به ارائه یک رمز پیش فرض برای سیستم می باشد مورد بررسی قرار می گیرد. یک رمز عبور به عنوان پیش فرض برای دستگاه در نظر گرفته می شود و در اختیار کاربر قرار می گیرد. اگر کاربر به هر دلیلی، این رمز را فراموش کند و یا از آن اطلاعی نداشته باشد، در پشتیبانی دستگاه کیونپ بیان شده است که برای یافتن رمز پیش فرض چند راهکار وجود دارد. 

1- استفاده از رمز های پیش فرض متفاوت
2- یافتن شماره سریال دستگاه از روی جعبه دستگاه
3- استفاده از ابزار Qfinder برای دست یابی به سریال دستگاه

حذف پوشه به اشتراک گذاشته در سیستم و باقی ماندن فضای اشغال شده

گاهی اوقات یک فایل و پوشه در سیستم کیونپ بارگذاری شده و سپس حذف می شود. اما فضایی که توسط آن اشغال شده  بود باقی می ماند. برای این کار، پشتیبانی دستگاه کیونپ راهکار های مفیدی ارائه داده است.

1- بازسازی پوشه به اشتراک گذاشته شده در جای پوشه حذف شده
2- انتخاب و حذف  اطلاعات پوشه
3- آزاد سازی فضای اشغال شده پس از حذف

امکان ارتقا سیستم NAS کیونپ بدون استفاده از دیسک

1- برای این کار  باید NAS را خاموش کنید و بدون دیسک، اقدام به نصب آن نمایید.
2- نوشتن ترتیب درایو ها برای نصب دوباره آن ها
3- استفاده از QFINDER برای نصب NAS
4- پیگیری تمام مراحل تا نصب کامل

در نهایت سیستم عامل شما ارتقا پیدا می کند. یکی از راهکار های پر اهمیت در راه اندازی سیستم و ارتقا آن استفاده از این روش می باشد. این بخش در پشتیبانی کیونپ کمک می کند تا نگرانی های کاربر برای دستیابی به اطلاعات تا حد زیادی کاهش یابد و اطمینان داشته باشد که یک سیستم حرفه ای در تمام مراحل کار همراه او خواهد بود.

 نکات تکمیلی در پشتیبانی دستگاه کیونپ

-      ریست کردن سیستم کیونپ

بسیار پیش آمده است که نیاز به تنظیمات مجدد در استفاده از سیستم باشد. در پشتیبانی دستگاه کیونپ  دو روش کلی برای این کار بیان شده است.

1-  تنظیم سخت افزار با تنظیم فیزیکی 

برای  انجام این کار می توانید از یک گیره کاغذ یا سنجاق استفاده کنید و آن را در سوراخ باز نشانی  پشت دستگاه قرار دهید. هنگامی که دکمه را فشار دهید یک کلیک کوچک احساس می کنید که  پس از گذشت 3 ثانیه و فشار دکمه، تنظیم مجدد انجام می شود. داده ها حذف نمی شوند و فقط با این کار، رمز عبور شما به حالت پیش فرض بر می گردد. برای یافتن رمز پیش فرض با مراجعه به سایت کیونپ و بخش پشتیبانی دستگاه کیونپ  می توانید رمز های پیش فرض دستگاه خود را پیدا کنید.

2- استفاده از مرورگر وب پیشنهادی در سیستم کیونپ برای باز نشانی نرم افزار

پیام عدم دسترسی و مسدود شدن سیستم

گاهی اوقات شرایطی ایجاد می شود که  دسترسی شما به اطلاعات سیستم مسدود و محدود می شود. برای رفع این مشکل کافی است به بخش اعلان ها در سیستم بروید و با وارد کردن شرط جدید، پیام را تغییر دهید. نکته ای که پشتیبانی دستگاه کیونپ به آن اشاره دارد این است که از حذف و جا به جایی همه هشدار ها در سیستم خودداری کنید.

چرا پشتیبانی دستگاه کیونپ دارای اهمیت می باشد

یکی از مهم ترین دلایلی که بسیار از شرکت های ارائه دهنده دستگاه های کیونپ اقدام به ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی  می نماید، ایجاد حس اعتماد و رضایت مشتری و مخاطب می باشد. کسب و کار های امروزی نیاز شدیدی به انواع روش های ذخیره سازی اطلاعات خود دارد. پشتیبانی دستگاه کیونپ این امکان را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد تا بتواند از روش های متفاوتی برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کنند. ارائه ابزار های متفاوت ذخیره سازی، کمک به راه اندازی بخش های مختلف دستگاه ها و تجهیزات، همه از مواردی است که در پشتیبانی دستگاه کیونپ انجام می شود. کافی است پس از خریداری تجهیزات، از واحد پشتیبانی خدمات راهنمایی و کمک لازم را دریافت کنید. از مزیت های استفاده از پشتیبانی دستگاه کیونپ  امکان ارتباط از طریق تلفن و ایمیل می باشد. همچنین اگر در موارد ویژه ای نیاز به استفاده از خدمات راه اندازی و نصب در محل باشد کارشناسان بخش پشتیبانی کیونپ این خدمات را به کاربران ارائه می دهند. ارائه این خدمات از آن جهت دارای اهمیت می باشد که هر سیستمی در حوزه تکنولوژی  برای بهبود و ارتقا خود باید دارای پشتیبانی و خدمات فنی به روز رسانی باشد.  

چرا از پشتیبانی دستگاه کیونپ استفاده می شود؟

سیستم کیونپ برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده  می شود و مانند هر علم دیگری دارای شرایط و چالش های خاص خود می باشد. مهم ترین نکته ای که  در ذخیره سازی داده های هر سازمان وجود دارد؛ امنیت اطلاعات و پوشش و پشتیبانی این سیستم در شرایط خاص می باشد. واضح است کاربرانی که از این سیستم ها استفاده می کنند با همه چالش ها و جزئیات فنی آن آشنا نیستند و نیاز به همراهی  برای رفع ایرادات احتمالی در زمان استفاده از این تجهیزات را دارند. 

در پشتیبانی دستگاه کیونپ چه مراحلی برای خدمات رسانی به کاربر در نظر گرفته شده است؟

برای ارائه خدمات بهتر به کاربران، پشتیبانی دستگاه کیونپ طی چند مرحله مهم، امور پشتیبانی را انجام می دهد.

-    مرحله اول

دریافت فرم سوالات و مشکلاتی است که کاربر در زمان استفاده از دستگاه با آن رو به رو می باشد.

-    مرحله دوم

ارائه یک منبع و جایگاه مطمئن برای کاربر برای دریافت و استفاده از امکانات مختلف دستگاه ذخیره سازی اطلاعات کیونپ

-    پشتیبانی تکنیکی

اگر طی مراحل اول و دوم کاربر نتوانست مشکل و چالش خود را بر طرف کند، بخش فنی واحد پشتیبانی دستگاه کیونپ آماده است تا اطلاعات فنی خود را در اختیار کاربران قرار دهد.

پشتیبانی دستگاه کیونپ چگونه کار پشتیبانی  را انجام می دهد؟

برای همراهی بهتر، ارائه دهندگان و نمایندگان فروش کیونپ، پشتیبانی کیونپ را به صورت حرفه ای و در یک شبکه گسترده، به کاربران خود ارائه می دهند. این پشتیبانی می تواند به صورت ارائه خدمات در یک شبکه خرید و فروش باشد. یا به صورت ارائه اطلاعاتی که در زمان استفاده از تجهیزات و نرم افزار ها کاربر با آن رو به رو می شود.  خدمات پشتیبانی می تواند به چند شکل متفاوت ارائه شود.

-    خدمات تلفنی

کافی است کاربر در صورت مواجه با چالش در زمان استفاده از کیونپ رو به رو شود، با تماس تلفنی با بخش پشتیبانی می تواند سوالات و مشکلات خود را بیان کرده و راه حل رفع مشکلات آن را پیدا کند.

-    خدمات پشتیبانی با کمک ایمیل

ممکن است اطلاعات مورد نیاز کاربر، ویژه و خاص باشد و یا این که نیاز به دریافت اطلاعات نرم افزاری احساس شود. در این صورت کاربر می تواند تمامی این نیاز های خود را از واحد پشتیبانی دستگاه کیونپ از طریق ایمیل دریافت نماید.

-    ارائه خدمات پرسش و پاسخ در بخش بانک سوالات

پشتیبانی دستگاه کیونپ مجموعه ای از سوالات پر تکرار را در زمینه مشکلات و مسائل مربوط به استفاده از دستگاه ذخیره ساز فراهم کرده است که با مراجعه به آن ها بسیاری از مشکلات اولیه برطرف خواهد شد. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر باشد و مشکلات مطرح شده توسط دیگر کاربران مشابه نباشد، با مراجعه به بخش پشتیبانی می توانید اطلاعات تخصصی و فنی تری را دریافت کنید.   

نتیجه گیری استفاده از پشتیبانی دستگاه کیونپ

با یک بررسی کلی به این نتیجه می رسیم که استفاده از خدمات پشتیبانی دستگاه کیونپ به ما به عنوان یک کاربر این اطمینان خاطر را می دهد که در صورت رویارویی با هر چالش و مشکلی، یک گروه متخصص و حرفه ای آماده خدمت رسانی به ما می باشد. ارائه خدمات پشتیبانی دستگاه کیونپ حس اعتمادی در مخاطب به همراه دارد که نتیجه آن را می توانیم در سود آوری مالی برای شرکت پشتیبان نیز ملاحظه کنیم.