نمایندگی-محصولات-کیونپ

نمایندگی کیونپ

نمایندگی کیونپ

نمایندگی کیونپ Iran QNAP در نظر دارد تنوع محصولات بیشتری از ذخیره ساز شبکه NAS  کیونپ را برای محیط های خانگی و اداری ارائه دهد و همچنین  شرکت QNAP  تلاش می کند که پیشگام زمینه تنوع محصولات ذخیره ساز تحت شبکه با کیفیت  باشد.

نمایندگی کیونپ همچنین در زمینه فروش ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ نیز فعالیت دارد. با استفاده از ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ توانایی ارائه فایل های مشابه در میان چندین کاربر در شبکه ایجاد می شود.

ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ، اغلب برای ذخیره و نگهداری فایل های چندرسانه ای و پشتیبان گیری خودکار استفاده می شوند. در بسیاری از وسایل هوشمند نیز می توان از ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ برای ذخیره سازی متمرکز داده های تلویزیونی، سیستم های امنیتی و سایر وسایل متصل به اینترنت استفاده نمود. از ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ می توان برای ویرایش و همچنین مدیریت فایل ها نیز بهره مند شد.

ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها، می تواند به عنوان یک وسیله پشتیبان برای آرشیو و بازیابی اطلاعات مهم مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از آن می توان حجم بسیارزیادی از اطلاعات را ذخیره نموده و در مواقع لزوم از آن ها استفاده نمود و یا از طریق شبکه های محلی، برای کاربران به اشتراک قرار داد.

برای ایجاد راه حل های بهینه سازی ذخیره سازی برای چنین طیف وسیعی از کاربران،  QNAP یک تیم توسعه بهترین در کلاس را با تجربه گسترده در هر دو سخت افزار و نرم افزار توسعه ذخیره سازی مونتاژ. با ترکیب تخصص مهندسی با تمرکز مشتاقانه در تجربه کاربر نهایی،  QNAP محصولاتی را تولید می کند که نه تنها قدرتمند و آسان برای استفاده هستند، بلکه محصولات پیشرفته ذخیره سازی را برای کاربرانی از تمامی سطوح مهارت قابل دسترسی می سازند.

مأموریت QNAP این است که تکنولوژی پیشرفته را به راه حل های آسان برای استفاده تبدیل کند تا محیط ذخیره سازی شبکه را برای زندگی روزمره مردم معرفی کند. با ساخت تکنولوژی که شفاف است، QNAP همچنان به ارائه راه حل های ذخیره سازی اطلاعاتی استثنایی برای کاربران و سازمان های پیشرفته در سراسر جهان ادامه می دهد.

نمایندگی محصولات کیونپ چه امکاناتی را ارائه می دهد ?

دنیای کسب و کار در سالهای اخیر تغییرات گسترده ای در زمینه های مختلف داشته است. این تغییرات نیاز گسترده ای به ذخیره سازی اطلاعات به شکل های ویژه و خاصی دارد. شرکت کیونپ به عنوان تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه نیاز تمامی کسب و کارها و صنایع را از طریق نمایندگی محصولات کیونپ برآورده ساخته است. محصولات کیونپ با ورود خود به دنیای ذخیره سازی اطلاعات، مشکلات زیادی از جمله از بین رفتن اطلاعات کسب و کارها را برطرف کرده است. نمایندگی محصولات کیونپ تولیدات متنوعی در زمینه ذخیره سازی اطلاعات دارد. ارائه این خدمات در راستای اجرای هر چه بهتر اصول استاندارد خدمات رسانی  به مخاطب بوده است.

- دستگاه  ذخیره ساز تحت شبکه
- ارائه دستگاههای ضبط ویدیو

نمایندگی محصولات کیونپ با ارائه خدمات خاص و مناسب به کاربران خود به نمونه ای از شرکتهای با خدمات ویژه تبدیل شده است.

-    شبکه فروش بسیار مناسب
-    پشتیبانی فنی بسیار مناسب
-    اطمینان خاطر مشتریان و کاربرانی که از سیستم استفاده می کنند
-    خدمات پس از فروش تاثیرگذار
-    ارائه یک پکیج کامل از محصولات کیونپ با پشتیبانی مناسب

نمایندگی محصولات کیونپ  چه تولیداتی را به مخاطبان خود ارائه می دهد؟

نمایندگی محصولات کیونپ با ارائه محصولات با کیفیت و کاربردی در زمینه ذخیره سازی اطلاعات  تحت شبکه، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات می باشد. تولیدات موجود در نمایندگی محصولات کیونپ بسیار متنوع می باشد.

-SOHO 
تجهیزاتی بسیار مناسب در ابعاد کوچک برای استفاده در کسب و کارهای کوچک و در منازل که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد.

-SMB
مناسب ترین  تجهیزات برای شرکت های نوپا و تجارت های متوسط است.

-    Enterprise 
یک محصول مناسب برای ذخیره سازی داده ها و اطلاعات در شرکت های بزرگ و توسعه یافته است. 
 از خصوصیات مهمی که در این دستگاههای ارائه شده دارند می توانیم به همراهی اپلیکیشن هایی است که به شما به عنوان یک کاربر کمک می کند تا برنامه های کاربردی خود را دانلود کرده و در شبکه مورد استفاده قراردهند. سرعت بالا و کیفیت مناسب این امکانات ویژه کاربران زیادی را به استفاده از خدمات کیونپ ترغیب کرده است. 

استفاده از امکانات نمایندگی محصولات کیونپ چه مزایایی برای شما خواهد داشت ؟

یکی از مواردی که در استفاده از یک برند مورد توجه کاربران و مخاطبان قرار می گیرد، نوع ارائه خدمات در زمان خرید محصول و پس از آن می باشد. محصولاتی که مربوط به دنیای ذخیره سازی اطلاعات و داده ها هستند باید خیلی خاص تر از سوی ارائه دهنده  مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند تا مخاطب بتواند اعتماد کافی برای استفاده از آن داشته باشد. شما به عنوان یک مخاطب با استفاده از امکانات نمایندگی محصولات کیونپ به موارد خاصی دسترسی پیدا خواهید کرد.

-    وجود دفاتر متعدد نمایندگی برای مدیریت منطقه ای
ارائه خدمات در نمایندگی های معتبری که در مناطق و بخش های مختلف دنیا از سوی شرکت اصلی کیونپ انجام شده است. نشان از توجه و اهمیت قابل توجهی است که تولید کننده محصولات کیونپ برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در نظر گرفته است.
-    پشتیبانی فنی از محصولات ارائه شده توسط نمایندگی
-    ارائه خدمات اختصاصی بر اساس نوع  دستگاهی که توسط شما تهیه شده است.
-    دریافت خدمات تخصصی از افراد حرفه ای 

 مزایای خرید تجهیزات کیونپ از نمایندگی محصولات کیونپ

شاید شما بتوانید محصولات و تجهیزات ذخیرساز اطلاعات خود و یا همان تجهیزات کیونپ را از هر فروشنده این تجهیزات تهیه نمایید. اما مورد مهمی که وجود دارد خدماتی است که پس از آن به شما ارائه داده شود. اطمینان خاطری است که شما با تهیه تجهیزات از نمایندگی به دست می آورید. مشاوره و پشتیبانی مناسب برای  استفاده از خدمات از موارد مهمی است که در خرید تجهیزات از نمایندگی به دست خواهید آورد. 

-    خرید تجهیزات با قیمت مناسب
تهیه تجهیزات با کیفیت و قیمت مناسب از موارد خاصی است که فقط در نمایندگی انجام پذیر است و بهتر است از تهیه آن از راههای دیگر خودداری نمایید
-    اطمینان از اصالت کالا
زمانی که نیاز به تعمیر یا جایگزینی بخش هایی از قطعات دستگاه باشد، تهیه قطعات اصل از مواردی است که دردسرهای زیادی برای خریدار به همراه دارد. در صورت تهیه کالا از نمایندگی این مورد به راحتی توسط نمایندگی در زمان لازم انجام می شود.
-    مشاوره اصولی و تخصصی در جهت خرید کالا با توجه به نیازهای شما    
-    گارانتی محصولات ارائه شده توسط نمایندگی 

مشخصات محصولاتی که در نمایندگی محصولات کیونپ ارائه می شود

شرکت کیونپ بخش عمده ای از فعالیت های خود را به ارائه سرورهای ذخیره سازی اختصاص داده است. بخشی از آنها در زمینه ذخیره اطلاعات و داده ها هستند و بخشی دیگر در زمینه ذخیره  محتواهایی شامل فیلم و تصویر می باشد.

-    NAS server 
این محصول ارائه شده در نمایندگی محصولات کیونپ قابلیت های ویژه ای دارد که پشتیبانی  انواع درایوها با توجه به  نوع دستگاه و توانایی راه اندازی  سرویس های جانبی تنها بخشی از این قابلیت ها می باشد.

-    NVR
یکی از محصولات خاص که در نمایندگی محصولات کیونپ ارائه می شود، حمایت آن از سیستم عامل لینوکس  برای جلوگیری از آلودگی فایل ها و اطلاعات به ویروس ها و بد افزارها می باشد.  

شرایط گارانتی محصولات کیونپ در نمایندگی محصولات کیونپ  به چه شکل می باشد؟

مهمترین بخش پس از خرید هر دستگاه و تجهیزاتی شرایطی است که تولید کننده آن برای حمایت از آن تولید در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. به طور معمول در نمایندگی محصولات کیونپ دستگاه برای مدت 3 سال گارانتی می شود و پس از آن برای مدت 5 سال خدمات پس از فروش برای آن ارائه می شود. نمایندگی محصولات کیونپ موارد ویژه ای را در گارانتی  محصولات خود در نظر می گیرد.

-    اگر در زمان تحویل کالا تاخیری به وجود بیایید، به ازای مدت زمان تاخیر به گارانتی محصول اضافه می شود
-    اگر تعمیر کالاهای دارای گارانتی زمانبر باشد، با صلاحدید مشتری کالای جایگزین به جای آن قرار می گیرد
-    هزینه های حمل و نقل کالاها اگر بین نمایندگی ها  و دفتر مرکزی انجام شود به عهده مشتری خواهد بود.
-     گارانتی دستگاه بر اساس نوع و کاربرد آن متفاوت خواهد بود و در کنار آن ارائه خدمات نیز به همین شکل خواهد بود.
-    در صورتی که کالاهای تحت گارانتی مدام دچار مشکل شود، از طرف نمایندگی این کالا تعویض خواهد شد.

چگونه می توان از خدمات نمایندگی محصولات کیونپ در بخش فروش استفاده کرد؟

در کنار خدمات ویژه ای که نمایندگی محصولات کیونپ ارائه می دهد، مواردی وجود دارد که باعث می شود استفاده از گارانتی محصولات خریداری شده تحت تاثیر قرار بگیرد و به طور کامل باطل شود. توجه به این نکته برای خریدار و مخاطب باعث می شود تا مراقبت بیشتری برای نگهداری از دستگاه به عمل آورد، تا متحمل هزینه های بیشتر نشود.

-    قطعات تعمیر شده تا شش ماه پس از تعمیر گارانتی دارند و پس از آن دیگر در صورتی خرابی مشمول گارانتی نخواهد شد
-    پایان دوره گارانتی محصول
-    از بین رفتن یا مخدوش شدن برچسب گارانتی
-    گم شدن و خراب شدن برچسب شماره سریال دستگاه
-    دستگاهی که توسط پرسنل یا مراکز سرویس دیگر تعمیر شده باشد، گارانتی آن باطل می شود.
-    ایراداتی که به علت حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله و صاعقه بوجود می آید شامل گارانتی نمی شود
-    لوازم جانبی  مانندآداپتور، ریل هارد و پاور شامل گارانتی نمی شود.

نکته مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد این مورد است که  در زمان تعمیر دستگاه  توسط نمایندگی اطلاعات ذخیره شده  باید  از قبل  پشتیبان گیری شده باشد، چون ممکن است به دلایل مختلف اطلاعات از درایوها حذف شود. پس قبل از ارسال دستگاه برای استفاده از خدمات گارانتی حتما اطلاعات را در محل دیگری ذخیره کنید. 

چگونه می توان از  خدمات نمایندگی محصولات کیونپ در بخش فروش استفاده کرد؟

یکی از موارد مهمی که در زمان خرید دستگاههای ذخیره سازی با آنها روبرو هستیم، تهیه این تجهیزات از مراکز فروش معتبر می باشد. شرکت کیونپ با ایجاد یک شبکه فروش گسترده در سراسر دنیا و خصوصا در ایران، امکان دسترسی مخاطبان این محصول خاص را فراهم آورده است. برای دریافت محصول کافی است با نمایندگی محصولات کیونپ تماس بگیرید و برای خرید محصول و دستگاه مورد نظر خود اقدام نمایید. در زمان تهیه این تجهیزات این امکان وجود دارد که با توجه به نیاز شما سازمان و کار شما دستگاه مورد نظر به شما پیشنهاد شود. با مراجعه به سایت نمایندگی محصولات کیونپ این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید از نمونه های متنوع  دستگاه که در سایت قرار داده شده است، دیدن نمایید.  

نتیجه استفاده از خدمات نمایندگی محصولات کیونپ

هر محصولی برای حفظ و نگهداری نیاز به پیروی از اصول استانداردی دارد که تا در کنار استفاده بهتر طول عمر آن دستگاه نیز افزایش می یابد. خدمات گارانتی محصولات خاصی چون دستگاه های کیونپ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا محصولاتی با کیفیت را با خدمات پس از فروش مناسب دریافت کنید، نگران بوجود آمدن ایراد و اشکال دستگاه خود نباشید. خدمات نمایندگی هر محصولی امکان بهره مندی از تجربیات تخصصی و فنی و بهره مندی از نیروی متخصص را فراهم می کند.