کیونپ qnap برای عکاسان

کیونپ qnap برای عکاسان

Turbo NAS با پروتکل های VMware vSphere NFS و iSCSI، Citrix XenServer تطبیق داشته و با محیط مایکروسافت Hyper-V سازگار است. این سازگاری اجازه می دهد تا Turbo NAS به آسانی بتواند به عنوان یک فضای ذخیره سازی رایج در یک محیط آزمایشی مجازی که در آن کاربران به اجرای انواع مختلف پلتفرمها و برنامه های کاربردی نرم افزاری نیاز دارند، به کار گرفته شود.

کیونپ برای عکاسان

مبارزه با حمله های رو به افزایش بدافزارها با قابلیت  Snapshot  یا عکس فوری QNAP

بد افزارها به تهدید بزرگی برای کاربران تجاری تبدیل شده اند زیرا ضربه های جبران ناپذیری را به کامپیوترها و دستگاههای متصل به شبکه وارد کرده و اطلاعات انها را می دزدند. در نتیجه، عکس فوری یا Snapshot  یک ویژگی ضروری برای سیستم های ذخیره سازی مدرن به حساب می اید. Snapshot  منبع ذخیره QNAP * به محافظت از پوشه ها، فایل ها و iSCSI LUN کمک می کند. بنابراین در صورت حمله بدافزار یا ایجاد تغییرات ناخواسته، داده های ذخیره شده شما می توانند به نقطه خاصی که قبلا ذخیره شده بازگردانی شوند.

 

کیونپ و عکاسان

Qtier -  عملکرد سریع SSD را با ظرفیت HDD ترکیب کنید

اگر قصد دارید یک سرور ذخیره اطلاعات کانونی را برای به کارگیری، ذخیره و به اشتراک گذاری انواع مختلف فایل ها و داده هایتان در محیط چند کاربری، نصب نمایید، می توانید عملکرد NAS خود را به وسیله Qtier بهبود ببخشید. بعضی از داده ها به کرات مورد استفاده قرار می گیرند در حالیکه، برخی دیگر ممکن است فقط به عنوان پشتیبان یا بایگانی برای مدت طولانی نگهداری شوند.  Qtier  ،QNAP NAS شما را قادر می سازد تا به طور خودکار داده ها را به مکان مناسبی منتقل نماید. داده های پرکاربرد به دسته های دارای عملکرد بالا اختصاص داده می شوند و داده های کم کاربرد به دسته هایی با سرعت پایینتر، اما ظرفیت بالاتر منتقل می گردند. این ویژگی سبب میشود که بتوانید بلافاصله و سریعا به فایلهای پرکاربرد  SSD دسترسی داشته باشید و، در عین حال از ظرفیت بالای دیسک درایوهایتان لذت ببرید.

شبکه 10G -  -  راندمان کاری خود را 10 برابر سریعتر کنید

QNAP طیف گسترده ای از راه حل های 10GbE را ارائه می دهد و لذا بلافاصله میتواند محیط شبکه شما را با هزینه مقرون به صرفه ای ارتقاء دهد. سوپر شارژرهای  QNAP 10GbE NAS دارای قابلیت ذخیره سازی سریع و قابل اطمینانی هستند، در حالی که سوئیچ  QNAP 10GbE ، محیط شبکه شما را سریعا بهبود بخشیده و کارتهای گسترده 10GbE QNAP، NAS فعلی شما را ارتقا داده و سبب میشوند که سرعت جریان کاریتان افزایش یافته و توانایی کسب و کارتان به طور چشمگیری بیشتر شود. بنابراین بهتر است راه حلهای  10GbE  QNAP را بررسی کنید:

با ذخیره سازی M.2 SSD  سرعت کار خود را افزایش دهید

جایگاههای M.2 * در بیشتر سری های SMB NAS وجود دارند. این جایگاهها به شما اجازه می دهند تا بتوانید M.2 SSD را که عملکرد سیستم را به نحو باورنکردی ارتقا می دهد نصب نمایید. پس از نصب M.2 SSD ، می توان از ان برای ذخیره سازی ( ذخیره خواندنی یا ذخیره خواندنی و نوشتنی)، مرتب نمودن خودکار داده ها و اتصال ان به دیگر رسانه های ذخیره سازی داخلی استفاده نمود. می توان این فضای ذخیره سازی را به حجم ذخیره شده اختصاص داد که اگر فایلهایتان کوچک و کم حجم باشند، باعث بهبود قابل توجهی در عملکرد شما خواهد شد. علاوه بر این، با نصب ان برنامه های کاربردی ای مانند پایگاه داده و ماشین مجازی سریعتر اجرا خواهند شد.  علاوه بر این فضای ذخیره سازی M.2 SSD   از  SATA 6Gb / s  M.2 SSD، نیز پشتیبانی می کند پس برای کسب اطلاعات بیشتر، هر مدل را بررسی کنید. برای PCIe NVMe M.2 SSD، لطفا از آداپتور QM2 استفاده کنید.

QM2 -  تجربه QNAP NAS خود را با نصب فضای ذهیره سازی M.2 SSD   و 10G در یک کارت ارتقا دهید.

QM2  به طور اختصاصی برای ارتقاء سیستم QNAP NAS  ابتدایی و نیمه پایانی طراحی شده است! در QNAP دو   جایگاه M.2 SSD  (SATA یا PCIe NVMe) و یک پورت شبکه  10GBase-T  در یک کارت گسترده PCIe جای داده شده اند. شیارهای SSD M.2 نصب شده به وسیله  یک گرماگیر بزرگ و همچنین یک فن هوشمند پوشانیده شده تا گرمای ناشی از فعالیت بخشهای داخلی از بین رفته و ثبات عملیاتی و طول عمر دستگاه تضمین شود. علاوه بر این با استفاده از کارت گسترده  PCIe، می توانید فضای ذخیره SSD یا مرتبسازی خودکار را فعال کنید در حالی که تمام NAS خود را با HDD دارای ظرفیت بالا پر نموده اید!

به کار گیری جایگاه های  SSD QM2

    ایجاد یک مجموعه در SSD و استفاده از آنها به عنوان یک فضای ذخیره سازی اضافی
    فعالسازی فضای کش (حافظه ) خواندنی
    فعال کردن  فضای کش خواندنی / نوشتنی
    فعال کردن قابلیت Qtier
    تقویت عملکرد در صورت تعویض حافظه

فضای ذخیره سازی تایید شده برای Vmware، Citrix و مایکروسافت Hyper-V

Turbo NAS  با پروتکل های VMware vSphere NFS و iSCSI، Citrix XenServer تطبیق داشته و با محیط مایکروسافت Hyper-V سازگار است. این سازگاری اجازه می دهد تا Turbo NAS به آسانی بتواند به عنوان یک فضای ذخیره سازی رایج در یک محیط آزمایشی مجازی که در آن کاربران به اجرای انواع مختلف پلتفرمها و برنامه های کاربردی نرم افزاری نیاز دارند، به کار گرفته شود.

علاوه بر این QNAP از VMware VAAI و Microsoft ODX نیز پشتیبانی می کند و لذا عملکرد سیستم با تخلیه بارگذاری سرور در ESXi و Hyper-V  افزایش خواهد یافت. با پشتیبانی از افزونه QNAP vSphere Client، کاربر وب و ارائه دهنده QNAP SMI-S، کارایی عملیات و مدیریت برنامه های مجازی سازی افزایش خواهد یافت.

دفتر کار خود را با QNAP Virtualization Station 3 ادغام نمایید

بر اساس پروژه منبع باز محبوب - KVM ( ماشین مجازی مبتنی بر هسته)، ایستگاه مجازی QNAP یک مجموعه مجازی سازی کامل برای تمام QNAP NASهایی است که از وجود سخت افزار x86 که حاوی افزونه های مجازی سازی (Intel VT یا AMD-V) است بهره می برند. این قابلیت پیشرو در صنعت به همراه عملکرد فوق العاده، امکان اجرای سیستم عامل های چندگانه را در همان QNAP NAS فراهم می اورد، در حالی که مدیریت و نظارت بر تمامی دستگاه های مجازی امکانپذیر می شود.

ایستگاه مجازی قابلیت انطباق باور نکردنی دارد که از اتصال مستقیم از طریق HDMI به ماشین مجازی گرفته تا استفاده از NAS به عنوان یک رایانه شخصی، اتصال به سوئیچ مجازی داخلی، دستگاه های USB و حتی GPU های خارجی متنوع است. علاوه بر این، این ایستگاه از وجود ویژگی های مختلفی برای حفاظت از داده ها نظیر عکس فوری، حفاظت از خرابی ماشین مجازی و جلوگیری از از دست دادن داده ها در محیط های مجازی بهره می برد.