فروش-ذخیره-ساز-کیونپ

فروش کیونپ

فروش کیونپ

بررسی ها نشان می دهد که در چند سال گذشته فروش کیونپ استوریج ها رشد چشمگیری داشته، به همین جهت تصمیم گرفتیم تا در مقاله پیش رو در خصوص کمپانی QNAP و علل موفقیت آن و همچنین ضرورت استفاده از QNAP NAS که منجر به افزایش فروش کیونپ شده است مطالبی را خدمت شما ارائه نماییم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از نمایشگاه ها و مراکز فروش کیونپنمایشگاه ها و مراکز فروش کیونپ

 از تاسیس تا راه اندازی نمایندگی های فروش کیونپ در سراسر جهان

قطعا برای بررسی روند افزایشی استفاده و فروش کیونپ ابتدا باید نگاهی به مسیر طی شده توسط این کمپانی بیاندازیم.

تاسیس کیونپ

نقطه شروع کیونپ به عنوان یک مجموعه مستقل در تایوان رقم خورد. شرکت QNAP (Quality Network Appliance Provider)، همانگونه که از نامش هم مشخص است با هدف تولید لوازم متصل به شبکه با کیفیت از مجموعه شرکت های IEI Integration Corporation جدا شد و مسیر مستقلی را در پیش گرفت.

حوزه فعالیت متخصصان در فروش کیونپ

از همان ابتدا تلاش متخصصان در شرکت کیونپ مبتنی بر ارائه راه حل های جامع در توسعه نرم افزار و طراحی سخت افزار با تمرکز روی ذخیره سازی، شبکه و نوآوری های ویدیویی هوشمند بود. امروزه با گذشت چیزی در حدود دو دهه از شروع  فعالیت این شرکت شاهد آن هستیم که فروش کیونپ استوریج ها سهم بسزایی از حجم بازار جهانی مربوط به دستگاه های ذخیره اطلاعات را به خود اختصاص داده اند.

دستگاه های ذخیره اطلاعات متصل به شبکه کیونپ یا به اختصار QNAP NAS را فراتر از ذخیره سازی ساده تصور می کند چرا که توانسته است زیرساخت شبکه ای مبتنی بر Cloud را برای کاربران خود ایجاد کند تا آن ها بتوانند از تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی، محاسبه پیشرفته و یکپارچه سازی داده ها در دستگاه های ذخیره اطلاعات خود استفاده کنند.

کیونپ مدل TS-x31K_PR859

استفاده از کیونپ مدل TS-x31K_PR859 برای مصارف خانگی

جایگاه فعلی فروش کیونپ در بازار فناوری

بنا به موارد گفته شده می توان اینگونه نتیجه گرفت که QNAP با شناسایی دقیق نیاز های روز مشتریان و برای کمک به آن ها در تسریع تحول دیجیتالی، تجارت خود را روی سه ستون ذخیره سازی هوشمند، شبکه هوشمند و ویدئو هوشمند بنا نموده است. همین شناخت درست و دقیق از نیاز های روز است که استقبال مشتریان و افزایش فروش کیونپ را به دنبال داشته است.

QNAP به درستی دریافت که به دنبال موج هوش مصنوعی، ویدئو به مفهوم گسترده تر Big Data تبدیل شده است. از این رو با استخراج حداکثر ارزش از داده های ویدیویی، خدمات ارزش افزوده AI ارائه می دهد و به مشاغل کمک می کند تا خدمات هوشمند را فعال کنند. این یکی از موارد کلیدی است که سبب شده بسیاری از مشاغل و سازمان هایی که در ادامه بیشتر به معرفی آن ها خواهیم پرداخت برای رشد و توسعه تجارت خود به مراکز فروش کیونپ مراجعه کنند و یا بازدید و بهره مندی از خدمات فروش کیونپ را در دستور کار خود قرار دهند.

QNAP QTS 4.5.3
استفاده از QNAP QTS 4.5.3 که سبب بهره مندی بیشتر از قابلیت هوش مصنوعی می شود

پیش از معرفی این مشاغل نیاز است تا اندکی با دستگاه های ذخیره اطلاعات تحت شبکه کیونپ آشنا شویم چرا که شناخت قابلیت های این دستگاه می تواند کمک شایانی به درک روند صعودی فروش کیونپ در بازار های جهانی بکند.

بررسی دستگاه نس کیونپ (QNAP's Network Attached Storage) 

در حال حاضر بیشترین حجم فروش کیونپ در دنیا متعلق به دستگاه های QNAP NAS می باشد. سیستم های ذخیره اطلاعات کیونپ به زبان بسیار ساده سیستم هایی هستند که از یک یا چند هارد دیسک تشکیل شده اند و به طور مداوم به اینترنت متصل هستند.نس استوریج کیونپ ها علاوه بر ذخیره اطلاعات قدرت پردازش هم دارند که سبب می شود QNAP تبدیل به مرکز پشتیبان شما یا واحدی برای ذخیره سازی شود. واحدی که همه فایل ها و رسانه های مهم شما مانند عکس، فیلم و موسیقی، ابر داده ها و هر آنچه که نیاز داشته باشید را ذخیره می کند. همانند یک هارد اکسترنال بسیار پیشرفته که علاوه بر ذخیره سازی پردازش را هم انجام می دهد و علی رغم اینکه در یک محل مستقر شده است در هرجایی که امکان اتصال به اینترنت وجود داشته باشد قابل دسترسی و استفاده می باشد.

یکی از عواملی که منجر به فروش کیونپ استوریج در مقیاس وسیع شود این است که کمپانی کیونپ این ذخیره ساز های متصل به شبکه را بازه های قیمتی متفاوت و با تنوع کیفی روانه بازار کرده است تا برای کلیه مصارف خانگی، مشاغل کوچک و متوسط و سازمان های بزرگ در دسترس مشتریان قرار گیرد.

تشخیص چهره با QVR Face Link

قابلیت تشخیص چهره با QVR Face Link

ضرورت استفاده از دستگاه های QNAP NAS

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا باید به مراکز فروش کیونپ مراجعه و QNAP NAS را تهیه نمود؛ در حالی که برای ذخیره داده ها می توان از انواع دستگاه های ذخیره اطلاعات (اعم از هارد های اینترنال و اکسترنال) و حتی دیسک های نوری بهره برد. در ادامه به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که ممکن است باعث شود شما هم پس از مطالعه این متن به مرکز فروش کیونپ مراجعه کرده و از محصولات و امکانات آن بازدید نمایید. 

کیونپ مدل QNAP TL-R1620Sdc

 یک نمونه دستگاه ذخیره اطلاعات کیونپ مدل QNAP TL-R1620Sdc

پشتیبان گیری از فایل ها با فرمت های متفاوت

با به کار گیری QNAP NAS امکان از دست دادن فایل ها تقریبا از بین می رود چرا که دستگاه ذخیره اطلاعات کیونپ در صورت بروز هر اتفاقی، مانند خرابی هارد دیسک یا حتی گم شدن رایانه یا لپ تاپ، به عنوان راه حل پشتیبان شما عمل می کند!
امروزه بسیاری از سازمان ها و مراکز تجاری برای ذخیره اطلاعات خود از کیونپ بهره می برند. حتی افرادی که علایق و یا کسب و کار آن ها وابسته به ذخیره فایل های متفاوت اعم از فیلم، عکس، داده های آنالیتیک و غیره می باشد نیز برای رفع نگرانی های خود یکی از محصولات کیونپ را از مراکز فروش کیونپ تهیه و راه اندازی نموده اند.

QNAP NAS امکان از دست دادن فایل ها را تقریبا از بین می برد

 فایل های خود را متمرکز و سازماندهی کنید

آیا تا به حال پیش آمده است . نیاز به پرونده ای داشته باشید که در دستگاه دیگری نگهداری و ذخیره شده است؟ متمرکز کردن پرونده ها با QNAP دسترسی به فایلها را در هر زمان و مکان برای شما یا دوستان، خانواده یا همکاران آسان می کندبا توجه به گسترش بیماری کرونا و به تبع آن افزایش دورکاری، ضرورت دسترسی به Data Source در زمان ها و مکان های متفاوت بیش از گذشته محرز شده است. این قابلیت QNAP NAS از عواملی است که در افزایش فروش کیونپ در جهان به خصوص پس از همه گیری ویروس کرونا نقش قابل توجهی داشته است.

سهولت در اشتراک انواع فایل ها

با توجه به گسترش استفاده از ابزار های ارتباطی و همه گیری آن ها، سوالی که ممکن است هر روزه هنگام کار با همکاران و یا اعضای خانواده و سایرین بار ها با آن مواجه شوید این است که «چگونه می خواهید آن را برای شما ارسال کنم؟». 
ذخیره ساز های متصل به شبکه کیونپ این امکان را فراهم می کند به جای اینکه منتظر بارگذاری یا پیوست یک فایل به ایمیل خود باشید، با ایجاد یک لینک انحصاری برای فایل های پروژه، آلبوم ها، فیلم ها و موسیقی و ارسال لینک مذکور برای دیگران به راحتی فایل ها را به اشتراک بگذارید.
پس اگر ارسال و یا دریافت انواع مختلف فایل برای شما و یا سازمان شما نیز یک دغدغه به شمار می رود، مراکز فروش کیونپ راهکار های مناسبی را می توانند در اختیارتان قرار دهند.

امکان ذخیره سازی اضافی

پیشرفت فناوری و لزوم به کارگیری استانداردهای با وضوح بالا در صنعت لوازم الکترونیکی موجب شده پرونده های ما بزرگتر و بزرگتر شوند. از همین رو ما هر روزه به فضای بیشتری برای ذخیره سازی فایل های خود نیاز داریم. از سوی دیگر تعویض دستگاه های حافظه علاوه بر مشکلات و هزینه هایی که در پی دارد احتمال از دست رفتن اطلاعات را نیز بالا می برد. 
در اینگونه مواقع بازدید از مرکز فروش کیونپ و تهیه یکی از دستگاه های ذخیره اطلاعات در تمرکز فایل هایی مانند عکس ها، فیلم ها، موسیقی ها و داده هایی که هرگز نمی خواهید از دست دهید، بسیار موثر است.

فایلهای خود را در برابر خطرات احتمالی ایمن کنید

به جای ذخیره فایل ها در فضای ابری عمومی، می توانید از کیونپ به عنوان فضای ابری شخصی که فقط به شما اختصاص داده شده استفاده نمایید. همچنین نصب نرم افزار های امنیتی روی ذخیره ساز کیونپ شما می تواند با ویروس ها و بدافزار های متفاوت مقابله کرده و به این ترتیب امنیت و حراست اطلاعات ذخیره شده را تامین نماید. 

دسترسی از راه دور

پیشتر گفتیم که کیونپ می تواند به عنوان واحد پشتیبانی مجموعه شما عمل نماید اما حقیقت موجود این است که با توجه به اتصال کیونپ به شبکه جهانی اینترنت، این قابلیت برای شما فراهم است تا از امکاناتی بیشتر از یک مرکز پشتیبانی داده بهره ببرید.
با استفاده از ذخیره ساز کیونپ علاوه بر اینکه می توانید در هر زمان و هر مکان به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید، امکان آن را خواهید داشت تا از آخرین تحلیل های اطلاعات پردازش شده (به طور مثال پردازش ویدیو های دوربین های حفاظتی که می تواند شامل تعداد نفرات و یا تشخیص هویت افراد شود) استفاده نمایید. این نتایج حتی با استفاده از گوشی های هوشمند نیز قابل دستیابی است چرا که کیونپ بسیاری از برنامه های اختصاصی را در تلفن های همراه برای لذت بردن و استفاده کاربران فراهم می کند.

دسترسی هوشمند به اطلاعات از طریق QNAP

برای استفاده از کلیه خدمات معرفی شده می توانید با واحد های پشتیبانی فروش کیونپ ارتباط برقرار کرده و امکانات متناسب با نیاز خود را دریافت نمایید

معرفی برخی از کسب و کار ها که استفاده از کیونپ باعث تحول آن ها می شود

در این مقاله قصد داریم برخی از کسب و کار ها یا افراد را معرفی نماییم که می بایست حداقل یک بار هم که شده از مراکز فروش کیونپ و خدماتی که ارائه می دهند بازدید کنند چرا که کیونپ می تواند تحول مثبتی را در مسیر رشد و توسعه تجارت آن ها ایجاد نماید و آسودگی خاطر را برای آن ها به همراه بیاورد.

واحد های ارائه کننده خدمات درمانی

یکی از گروه های شغلی که جز پیشگامان استفاده از کیونپ نس بودند و با استقبال خود موجب افزایش فروش کیونپ شدند، مراکز درمانی و بهداشتی هستند. ارائه دهندگان خدمات بهداشتی برای بهینه سازی فرایند تصمیم گیری در خصوص مراجعه کنندگان و استفاده موثر از داده های جمع آوری شده، حجم کاری زیاد و تعدد پرسنل را متحمل می شوند که این مسئله به نوبه خود می تواند ضریب خطای انسانی را افزایش دهد. 

استفاده از کیونپ در مراکز بهداشتی و درمانی

استفاده از کیونپ در مراکز بهداشتی و درمانی

ذخیره ساز های کیونپ می تواند با ارائه راه حل های مقرون به صرفه و نوآورانه دسترسی به اطلاعات پزشکی مراجعه کنندگان را تسهیل نموده و سرعت فرایند تصمیم گیری را افزایش دهد. موارد زیر از جمله قابلیت هایی است که با به کارگیری کیونپ ها در مراکز درمانی می توان از آن بهره مند شد.

•    اطلاع رسانی و پاسخ گویی الکترونیکی به مراجعه کنندگان
•    متمرکز ساختن اطلاعات دریافت شده از واحد های مختلف درمانی
•    ذخیره و آنالیز اطلاعات آزمایشگاه ها و مراکز رادیولوژی
•    بایگانی اطلاعات مراجعه کنندگان به مرکز درمانی
•    اطمینان خاطر از امنیت و حفاظت اطلاعات ذخیره شده
•    نظارت تصویری برای مراقبت های بهداشتی
•    سیستم اطلاع رسانی دیجیتال
•    دسترسی به اطلاعات پزشکی مراجعه کننده در هر زمان و هر مکان
•    آنالیز و پردازش اطلاعات با کمک هوش مصنوعی

مجموعه عوامل بالا به انضمام بسیاری از امکانات دیگر سبب شده تا تصمیم گیرندگان در خصوص مراکز درمانی و بهداشتی همواره از بازدیدکنندگان ثابت نمایشگاه ها و مراکز فروش کیونپ باشند.

دستگاه ذخیره ساز کیونپ برای هنرمندان

هنرمندان در زندگی روزمره خود و یا در حین کار همواره با سوژه های متفاوت روبه رو می شوند. از این رو ذخیره اطلاعات و مهمتر از آن امکان دسترسی به آن ها در مکان های مختلف برای آن ها امری ضروری به شمار می رود.

از میان طیف های مختلف شاغل در عرصه هنر موسیقی دان ها، عکاسان و فیلمسازان ضرورت استفاده از کیونپ را بیشتر درک کرده و به استفاده از آن تمایل بیشتری نشان داده اند. با توجه به اینکه فایل های مورد استفاده توسط این هنرمندان به سبب افزایش استاندارد های کیفی روزانه بزرگتر می شود دیگر استفاده از حافظه های قدیمی برای آن ها کاربردی نبوده و مشکلات مربوط به جابه جایی آن ها سبب شده آن ها نیز به مراکز فروش کیونپ سری بزنند و دستگاه مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

دستگاه های ذخیره اطلاعات کیونپ 
استقبال عکاسان از دستگاه های ذخیره اطلاعات کیونپ

معماران، نقشه پردازان و طراحان داخلی

این دسته از مشاغل نیز به سبب اینکه محل کار و عملیات آن ها جدا از هم است همواره نیاز دارند به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. تا پیش از استفاده از کیونپ آن ها همواره لپ تاپ یا دستگاه های حافظه ها خود را مدام بین دفتر خود و محل پروژه جابه جا می نمودند.

امروزه بسیاری از این مهندسان با تهیه دستگاه ذخیره ساز مورد نیاز خود از مرکز فروش کیونپ توانستند بر این مشکلات غلبه کرده و اطلاعات دریافتی از محل پروژه را به صورت برخط حتی با گوشی تلفن همراه خود در محلی مطمئن ذخیره کنند.
 
استفاده از کیونپ توسط مشاغلی که ذخیره و دسترسی به داده ها در آن ها اهمیت دارد.

مراکز امنیتی و نظارتی

خدماتی که کیونپ در عرصه اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارتی و آنالیز آن ها ارائه کرده این گروه از مشاغل را نیز برای استفاده از QNAP NAS ترغیب نموده است. آنالیز تصاویر نظارتی و بهره مندی از هوش مصنوعی جز مواردی است که کمپانی کیونپ به طور تخصصی به آن پرداخته و همین مسئله روی فروش کیونپ تاثیرات مثبتی گذاشته است.
 
استفاده از کیونپ به عنوان یک ایستگاه نظارتی

ساکنان منازل هوشمند

با توجه به گستردگی اینترنت اشیا و رواج بیشتر ساخت منازل هوشمند به نسبت گذشته، استفاده از کیونپ برای این منازل تقریبا امری ضروری به حساب می آید. در این منازل وسایل مختلف به طور دائم در حال ارسال و دریافت اطلاعات متفاوت هستند و کیونپ می تواند علاوه بر مهیا کردن فضای مورد نیاز برای ذخیره این اطلاعات با استفاده از خدمات هوش مصنوعی آسایش بیشتری را برای ساکنان این منازل فراهم آورد.
 
استفاده از کیونپ مدل QNAP QMiro-201W برای منازل هوشمند

سازندگان و ساکنان منازل هوشمند نیز همواره از بازدیدکنندگان ثابت نمایشگاه ها و مراکز فروش کیونپ بوده اند و بخشی از فروش کیونپ در بازار جهانی به این گروه تعلق دارد.

برخی از دلایل افزایش استقبال و فروش کیونپ از منظر بررسی ضرورت ها و نیاز هایی که این دستگاه قادر به برطرف ساختن آن ها است تحلیل شد. باید توجه داشت که قابلیت های QNAP NAS بسیار فراتر از مواردی است که در این مقاله ذکر شد و QNAP NAS در مشاغل و تخصص های مختلف قادر است امکاناتی تخصصی و متناسب با موارد مورد انتظار را ارائه نماید. به همین ترتیب افراد، مشاغل و سازمان هایی که می توانند از خدمات کیونپ بهره مند شوند نیز بسیار گسترده است .

شما همواره می توانید با حضور در نمایشگاه ها و مرکز فروش کیونپ و یا با برقراری ارتباط با متخصصان این حوزه از جدید ترین نوآوری ها و امکانات کیونپ مطلع شوید و روند ذخیره سازی و آنالیز اطلاعات خود را بهبود ببخشید.

در شبکه سازمانهای امروزی و حتی منازل ، فایلها و اطلاعات دیجیتال ارزشمند ترین دارایی می باشند . ما در شرکت کیونپ QNAP افتخار می کنیم که در حال توسعه راه حل های ذخیره سازی اطلاعات دارای روشهای نوینی هستیم که اطلاعات شما را در محیطی امن نگهداری کنیم. تیم حرفه ای فروش کیونپ شرکت QNAP در کشور تایوان راه اندازی شده است .

این تیم حاصل چندین دهه تجربه خود در زمینه تحقیق و توسعه سیستمهای ذخیره ساز اطلاعات تحت شبکه توانستند محصولات ذخیره ساز شبکه NAS با برند کیونپ را به بازار جهانی ارائه دهند و اکنون نیز با توسعه کانال بازاریابی برای نام تجاری QNAP و تمرکز بر روی نیازهای مشتری تمرکز خود را بر روی ارائه محصولات ذخیره ساز کیونپ با کیفیت بالا گذاشته اند که بتواند نیازهای ذخیره سازی افراد، شرکت های کوچک و متوسط و سازمانهای بزرگ را برآورده کند.

تمرکز اصلی شرکت کیونپ در زمینه تولید ذخیره ساز NAS بوده و همواره در حال توسعه و نو آوری  سخت افزار و نرم افزار های جدید ذخیره سازی و توسعه  پروتکل های اصلی ذخیره سازی محتوای دیجیتال می باشد.  نتیجه بخش تحقیق و توسعه ذخیره ساز کیونپ ارائه  محصولاتی است که بتواند  کارائی آسان تری در استفاده داشته و در پی آن تعداد سیستمهای بیشتری را در شبکه فروش ذخیره ساز کیونپ به مشتریان خود ارائه دهد.

نمایندگی فروش کیونپ در ایران در نظر دارد تنوع محصولات بیشتری از ذخیره ساز شبکه NAS  کیونپ را برای محیط های خانگی و اداری ارائه دهد و همچنین  شرکت QNAP  تلاش می کند که پیشگام زمینه تنوع محصولات ذخیره ساز تحت شبکه با کیفیت  باشد.

ارزشهای مهم نمایندگی فروش کیونپ در ایران :

کیفیت، نوآوری، تکنولوژی جدید و قابلیت اطمینان - چهار رکن اصلی در نمایندگی فروش QNAP می باشند.  

کیفیت در ذخیره ساز کیونپ :  تعهد به ارائه محصولات ذخیره ساز تحت شبکه QNAP با کیفیت بالاتر از رقبا در  بازار.

نوآوری در فروش ذخیره ساز کیونپ :  سرمایه گذاری منابع پولی و نیروی انسانی وسیع در بخش تحقیق و توسعه برای ارائه راهکارهای با کارایی بالا و آسان برای استفاده.