کیونپ مدل متوسط

ذخیره ساز تحت شبکه QNAP مدل متوسط ابزاری مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط NAS Server for SMB  

افزایش میزان بهره وری در استفاده از اطلاعات ذخیره شده در شبکه ، کاربری و مدیریت ساده شده در انواع NAS کیونپ مدل متوسط  ، امکان به اشتراک گذاری فایل ها در ذخیره ساز کیونپ  بین سیتم عامل های مختلف شبکه ،  NAS سرور QNAP یک راهکار جامع برای  تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سرور ها  ، امکان مدیریت حساب کاربران QNAP بصورت  متمرکز و استفاده از تکنولوژی RAID.در همه مدلهای مختلف NAS های کیونپ مدل متوسط

امنیت کامل اطلاعات کاری شرکت شما و مدیریت کاربران در استفاده از QNAP

ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ QNAP NAS مدل متوسط  با استفاده از سیستم حفاظت از اطلاعات RAID و ابزارهای مختلفی از تنظیمات امنیتی در نوع استفاده کاربران شبکه از اطلاعات ذخیره شده در NAS سرور QNAP ، محل امنی را جهت ذخیره اطلاعات مهم کاری در شرکت و سازمانشما می باشد . ذخیره ساز های کیونپ یا همان NAS هایQNAP مدل متوسط همه نیازهائی که شما برای شبکه متوسط و کوچک خود نیاز دارید را فراهم میکند . امکاناتی که ذخیره ساز تحت شبکه QNAP مدل متوسط برای شبکه های کوچک و متوسط ارائه میدهد مانند :

- تعریف سطح دسترسی کاربران وکنترل دسترسی آنها  به پوشه ها و فایلهای ذخیره شده در NAS کیونپ

- ایجاد پوشه های اختصاصی و  خانگی برای هر کاربر بصورت مجزا در ذخیره ساز شبکه کیونپ

Windows ACL استفاده از ابزار - برای کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنند

- امکان راه اندازی سرویس دایرکتوری LDAP  و Windows AD برای مدیریت حساب کاربران بصورت  متمرکز

- امکان اتصال ذخیره ساز تحت شبکه QNAP و جوین شدن آن به ویندوز اکتیو دایرکتوری جهت  تایید هویت کاربران در دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در NAS سرور QNAP

 QNAP باعث فراهم سازی همکاری بیشتر بین کاربران شبکه بصورت  انعطاف پذیر و متنوع

در قرن حاضر موفقیت یک کسب و کار به عومل مختلفی از جمله  اشتراک گذاری دائمی اطلاعات کسب و کار  و مدیریت موثر دانش در همه بخشهای  سازمانی وابسته است. Turbo NAS QNAP برای اشتراک گذاری فایلهای شرکت در شبکه در پلت فرم های مختلفی  با عملکرد بالا طراحی شده اند و در اشتراک گذاری فایلهای شبکه بین کارمندان سازمان و همچنین بین دستگاه های مختلف موجود در شبکه بسیار کارآمد هستند. ذخیره سازهای تحت شبکه کیونپ مدل متوسط با پشتیبانی از پروتوکلهای مهمی چون  AFP، SMB/CIFS، NFFS، مدیر شبکه را قادر می سازد تا  با استفاده ازNAS کیونپ ، فایل ها را بین کامپیوترهای مختلف  شبکه با سیتم عامل های مختلف  بدون هیچ مشکلی و بسادگی  به اشتراک بگذارد در حالی که نگران سازگار بودن سیستم عامل آن ها با هم نیز نخواهید بود.

QNAP ابزاری برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات

ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ مدل متوسط دارای ظرفیت ذخیره سازی بالا و سرعت انتقال فوق العاده زیادی می باشد و مدیران شبکه میتوانند از NAS های کیونپ به عنوان یک مرکز  تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بصورت  ایده آل استفاده کنند. همچنین برای اطمینان بیشتر از امنیت اطلاعات ذخیره شده روی ذخیره ساز QNAP می توان به راحتی این اطلاعات را روی دستگاه های ذخیره ساز خارجی دیگر و یا سایر سرور ها و سرویس های ابری متنوع مانند Amazon ، نسخه پشتیبان دیگری از اطلاعات ذخیره شده در NAS کیونپ  تهیه نمود.

ذخیره ساز QNAP NAS  قابلیت گسترش ظرفیت را دارد

اگر شما قصد خرید ذخیره ساز کیونپ مدل متوسط از نمایندگی فروش کیونپ در ایران را دارید حتماً پس از بررسی وضعیت موجود شبکه سازمان خود و میزان حجمی که برای ذخیره سازی اطلاعات دارید مدل مناسبی از انواع ذخیره ساز تحت شبکه QNAP را انتخاب و خریداری می نمائید . اما ممکن است در آینده شما با حجم بیشتری از پیش بینی خود در زمان خرید NAS کیونپ مواجه شوید و ضمن اینکه امکان تغییر در سرور ذخیره ساز دیتای مرکزی خود که NAS کیونپ هست را نیر ندارید .

در اینگونه موارد اصلاً جای نگرانی نیست شرکت QNAP با ارائه ابزار جانبی بنام واحد توسعه کیونپ Expantion Unit   این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بدون تغییر در تنظیمات ذخیره ساز کیونپ خود فضای ذخیره سازی را با استفاده از این ابزار افزایش دهید .

در صورت نیاز به افزایش ظرفیت کل ذخیره سازی واحد توسعه کیونپ (Expansion) را به اولین NAS کیونپ خود متصل نموده و از آن استفاده کنید و یا از واحد توسعه QNAP به عنوان جایگزینی برای ذخیره سازهای خارجی دیگر، جهت تهیه نسخه پشتیبان از محتوای ذخیره ساز QNAP اصلی خود استفاده کنید.